1

Tomarpsrundan


Så skönt!! Var uppe tidigt fastän mitt mobilalarm slutat fungera....
Vaknade av mej själv på med joggingbyxor och gav mej ut på



ca 2,3 km med Tekla (en pw alltså), hem och lämnade hunden
innan jag begav mej ut på en löprunda själv. Längesedan jag sprang
och jag visste inte alls hur mycket jag skulle klara av - men det blev
Tomarpsrundan. Hela utan ett enda "gå-steg"... ett par gråtattacker,
men jag redde upp det under springningen.

Igår kväll fick jag det största gråtattacken på säkert 15 år, en
sån som man hulkar och det inte finns en chans att sluta förrän
kroppen och huvudet är färdigt. Tror jag låg på badrumsgolvet i en
halvtimme, sen kom Rasmus och Dana hem, lagom tills jag var klar.
Det fanns ju så många olika anledningar och det var verkligen dags,
kunde inte bryta ihop på begravningen precis,
även om jag grät så gott som hela tiden - såklart!
Några små anfall idag men annars känns det verkligen
skönt och utrensat.

Nu ska jag ägna förmiddagen till mina söner. Dana har åkt till Liseberg med
fotbollslaget - hoppas ni får hysteriskt roligt däruppe!

Ha en skön lördag, alla ni kära läsare!!   L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hej snygging! Lisa för själen att bara gråta ut ibland.. Skönt att få ut det, kram på¨dig!!

Kommentera här: