1

tomt

Tack Anna! Det var meningen att burkarna skulle stanna hos er!! och
tack igen för en trevlig kväll!

Plocka saker från gymmet, så tomt och trist det känns...

ödsligt

så mycket svett och så mycket skratt under ett år...

inte fler massager iheller..
Endast några få saker kvar sedan lämnar jag nycklarna och "gymvärlden".

Rasmus fick en cool t-shirt på jamen i Köpenhamn i lördags

Under eftermiddagen och kvällen var jag på badhuset och jobbade.
Höll ett combatpass med mycket (alltså extra mycket) svett!

hmm... snygg rumpa? Nä inte precis... haha.. men svettiga!

Slutade 22, var hemma 22.20 23 var jag i säng - helt färdig!

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snygging!! Verkligen SKITTRÅKIGT att det inte blir mer svett o skratt i dessa lokaler:((( Har varit ett skitroligt år!! TACK för all energi o lycka du gett mig:)) Men du blir inte av m mig så lätt...;) STOR KRAM!!

Kommentera här: