0

På G igen

Sorry!
Jag har varken haft lust, ork eller inspiration att skriva de senaste dagarna, men
nu så är jag tillbaks, hoppas jag....
Det har varit tufft att lämna gymmet, mest psykiskt, för jag kanske skulle
gjort på nåt annat sätt - kanske skulle ansträngt mej mer och köpt huset?
Fast nä, jag tror ändå att det blev rätt beslut till slut. Nu blir jag mest sur
för att det står ledig lokal att hyra i skyltfönstret - Meeen! Varför skulle de
klabba så mycket? Då kunde jag lika bra varit kvar, kan man tycka!
Ja ja, släpp det och gå vidare!!!
Torsdags eftermiddagen och kvällen var jag... på badhuset!!

tillsammans med Martina (som har nya snygga shorts till combaten)

och med Lisa

la Luna
Fredagen var jag ledig på förmiddagen och det gick bara inte att göra
alla de saker jag bestämt mej för att sköta, utan jag samlade krafter till
eftermiddagen då jag var tillbaka på badhuset. Nja, jag klippte ju gräset
hemma och det tog en massa tid och kraft som det inte brukar,
men ni vet ju alla att det har inte varit lätt att klippa gräset de sista veckorna...


Fredagskvällen var egentligen bokad för tjejkväll med Tina och Åsa, men
jag avboka för jag inte orkade utan körde hem efter jobbet till ett tomt hus,
satte mej en stund framför tvn med popcorn, innan jag la mej! Christer och
Lucas var hos farmor och farfar, medan Rasmus och Dana var på fest hos
Rosanna.

Kommentera här: