0

liten latte och kanelsnäcka

Tidiga, tidiga morgonen med promenaden 04...

vackra oxeln intill grannen

Idag kände jag verkligen - Guuud, va skönt det hade varit att
sätta sej med en kopp kaffe efter några längder i bassängen, i lugnet
och till den stilla musiken och plasket från andra simmanden
- Och bara njuta!

När frukosten var serverad där så fixade jag med en del innan det var
dags för ett vattengympapass med pensionärer - väldigt skoj!
När jag slutat jobba körde jag hem och två minuter ute med Tekla,
sedan fortsatte jag till Helsingborg för att möta Rasmus vid lasarettet.
Han ska börja ta sina SIT-sprutor där istället. Dels kan han gå över
gatan från sin skola och dels behöver vi inte följa med honom längre.

En av de sista gångerna som jag är med honom.
Snabbt inom Shell och Select för nåt att äta

liten latte och kanelsnäcka
Rasmus tryckte i sej in chokladkaka.
Hem och bädda Bengta för att sedan ge två massager.
Christer gjorde raggmunk till kvällsmat och ...jag är ledig en kväll!!!!!
Fy, va lyxigt det känns att inte behöva komma hem 21.20 elr 22.20
utan är ledig från 17!!  Gick en längre runda med Tekla och pratade
ett bra tag med kära syster yster om en kväll senare i höst.

Nu ska jag lägga mej!! 
Sköt om er och må väl!!     L8

Kommentera här: