0

slutbesiktning

Christer kom hem utan min hjälp på natten från sälj..nåt.
Men han behövde däremot skjuts till jobbet på morgonen och
det behövde Sussie oxå. Lämnade dem i Örkelljunga.

Fy ,va de regnade!
På hemvägen körde jag inom Klippan och gjorde ombesiktningen
av bilen - klart och godkänd!
Hemma kollade jag lite nya "moves" till mitt poiande.
Hittade några som jag övade på, innan jag och Tekla tog oss upp
på åsen för en

skogsrunda.
Arbetade i simhallen mellan 14 och 20. Packade ihop mina poigrejor
och gav mej iväg för ett eldgig.

Det blev rätt bra trots att jag inte övat in nån exakt koreografi till de
nya låtarna - funkade att improvisera.

Den trevliga publiken!
Surströmmingsgille mitt ute i skogen (kanske är tur med tanke på lukten)!
Tack för jag fick komma, härliga ni!

Körde inom Riseberga kyrkogård på hemvägen,
Tina oxch Annika fixade till mammas grav efter Peos begravning,
och jag har inte sett hur det blev. Det blev fint - Tack systrar!

Några timmars sömn innan det är dags för morgondagens uppdrag!

Sköt om er!
L8

Kommentera här: