0

sammanfattning...

Tiden går så fort och dagarna springer iväg.
När jag inte hinner uppdatera för varje dag så "tappar"
jag bort var som hänt de senaste dagarna....
(när jad dessutom glömmer att fota så kommer jag inte'
ihåg nåt!!)
Måndagsmorgon med promenad med både Jill och Ann.
Var nere och plockade sten till min rabatt, skrev och uppdatera
bloggen och tränade på combat 49 till kvällen. Eftermiddagen masserade jag
och avslutade dagen på badhuset med ett grymt combat-pass.
Ovanligt nervös innann för jag har inte ens sett passet  mer än
det jag själv tränat in, medan de andra har kört det ett tag nu...

Tog fem nya låtar och fem av de gamla - flöt på bra!
Dessutom var två helt nya på badet med rutinerade från
MassageochMotions-passen! Sååå himla kul att se er underbara där!!

Dagen efter - alltså i går tisdag så började Tekla och jag vår morgon
kl. 04.

de e mörkt på riktigt då!!

Tidig morgon på badet oxå
Som tisdagarna brukar med lång tid i kassan - vilket är helt ok när
jag har något att göra, och ett pensionärs-vattengympa-pass.

Slutade två, hem och rulla rena handdukar och dammsuga -Tekla
fäller sommarpälsen, och dammsugaren måste gå varje dag!

Började massera kl.15 och höll på i fram till kl.17 (hann med tre massager
under den tiden). Bytade kläder och på med smink och platttången i håret
innan det var dags för föräldramöte i Helsingborg och på Tycho Brahe-skolan.
Christer och jag körde dit tillsammans.

En helt ok skola verkar det som, Rasmus är nöjd så då är det ju bra!
Rasmus var i stan, vi frågade om han ville med hem..det ville han
men han var på "knutan"... med sällskap...
Vi körde ner och båda två hoppade in i bilen och sedan körde vi till
Ramlösa för att släppa av Karolina hemma hos sej.
En jättekär tjej!

HDSL  L8

Kommentera här: