0

Hur många lingon...

Började direkt att ta fram musik och övningar till vattengympa-
passet som jag skulle hålla på  eftermiddagen.
Kändes som jag fick ihop en bra blandning till slut.
Klockan 11.30 började jag jobba, lagom förvirrad ...
Jobbade med Inger och Vicky idag oxå.

Christer fixade vidare på gymmet tillsammans med Dennis - TACK ni båda!
Lucas fick farmor att köra in honom till badet där han träffade
Philip Fägersten och de två hade mycket kul ihop!

alltid en bra utmaning, med klätterväggen !

Lugnt efter mitt vattengympa-pass
Jag var lite nervös innan, har bara varit på ett pass innan och detta var
det första som jag höll...Tack käre svåger för musikhjälpen!
Det kändes som det blev ett helt ok pass, deltagarna var så fint rosiga
om kinderna efteråt!  jag själv var blöt av svett! Framför allt var det
skitroligt att hålla!! Det blir fler gånger!!!

Mycket småsaker som rörde till det för mej/oss under kvällen men vi var
nästan klara kl.18.
Körde hem och åt en halv pizza med delar av familjen.
Hämtade rasmus i Åstorp - lagom öm i kroppen efter att ha tränat och missat...
men hel tack och lov.
Tittade på "Hur många lingon finns det i världen" grät en massa såklart.

Tidigt i säng - supertrött!

Räknade ut att jag varit 51 timmar på Badhuset denna veckan och har haft
16 massager och fem träningspass dessutom har jag lyckats få ihop över
12000 steg (flesta dagarna över 15000 oxå!) varje dag denna veckan.
Jag tillåter mej att vara trött... haha

Kommentera här: