1

Nick Borgen på Espön

Ännu en intensiv dag på jobbet! Roligt att jag gör saker hela tiden
och får en massa gjort - ändå är jag inte ens nära att "bli klar".
Hela tiden nya saker som ska läggas in letas upp beställas och kollas,
jag tycker verkligen att det är skitroligt!
Micropasta till middag och Christer hann med en 32 pallars lastning innan
vi körde ifrån jobbet tillsammans.
Inom Oj och handlade lite mat till kidsen och frukost till oss vuxna.
Fick ihop en liten packning och en liten röjning av köket, innan
Ohlströms kom till oss. Cornelia och Anton stannade hos våra ungdomar
hemman medan Annika och Mattias satte sej i vår bil och vi körde till stugan.
Vattnade blommor och bäddade sängar innan vi fick en öl och shot och sedan

begav vi oss till Morgan granne.

20 stycken hade samlats här för att
äta grillad gris - underbart god - lika bra(nästan bättre) som Sigges!
Killen som grillade gick verkligen in för det och hade börjat kl. 06 på morgonen!!!
och varje halvtimme hade han vänt och penslat! men sen blev den och fantastisk!
Efter maten var det kvällen huvudattraktion...

Nick Borgen spelade för oss

min snygge man... ja och så han från Bockalt...

Morgan (s bror) har bygt till ett kök i uthuset - super frächt och snyggt!
Funderar på om vi kanske skulle ha vår silverbröllopsfest här...

Min käre svåger med lite svullet öga

vi!

lite griskött fick hon ....och en MASSA grädde av en man som blev
kompis med henne...

vilken tröja! och vilken man!
Trevligare, mer ödmjuk, rolig och underhållande människa får man leta efter
dessutom är han fantastisk på gitarr OCH sjunga!!

Och jag önskar, önskar verkligen att han får spela på Odensjön nån gång....
Han hade varit stålande där!

efter en REJÄL coffeebird så fick vi en REJÄL jäger/redbull-
sen va vi klara för ALLT!

nån äldre dansk dam blev förtjust i Tekla oxå
Men hon är faktisk underbar att ha med sej så, inga problem bara
hon får ligga i närheten av oss så stör hon ingen och springer inte
rundor om hon inte får, verkar inte lida av den höga musiken i heller,
dörren var öppen ut på gården och ibland sprang hon ut men kom in
igen efter hon gjort vad hon skulle.

Som tur var fick vi vars en vodka/redbull innan vi gick hem i MÖRKER!
Ja jädrar va mörkt det var i skogen om natten.
Men vi hittade ölen som vi ställt i diket på ditvägen, och killarna tog
tag i sitt lufsande och hundsprang hem den sista biten och jag tror
att någon var nere i ett dike oxå...

Skitrolig kväll! och när vi kom tillbaka till stugan tog jag det mogna
beslutet att servera alla fyra vars ett glas vatten....    
  -Va! vuxen poäng på det!

Tack Morgan, Nick, Gunsan, Annika, Mattias och Christer!!!

  /L8

Kommentarer:

1 Syster:

skriven

Tack själv för allt. Jag är så glad att vi fick följa med på detta roliga, goda och trevliga. Stor kram

Kommentera här: