0

sol - snö

Vilket märkligt väder det varit under hela dagen idag,
jag har ömsom dragit ner persiennerna för att över huvud taget
kunna se skärmen och ömsom dragit upp för det blivit för mörkt ...
och då ser man att det SNÖAR ute - snacka om APRIL-VÄDER!

Oh, va jag längtar ut i skogen!
Som vanligt fullt upp  jobbet och idag var det mest fakturor som gällde,
jo en del beställningar och ordererkännanden.....haha superspännande!
Men så roligt, trots allt!
Spagetti, ost-och skinksås i micron till lunch oxå spännande.
Jobbade 07-17, och sen stängde Pernilla och jag kontoret.

Pratade med min kära svägerska på hemvägen - ni vet,  supermusen
som pep till bland kommentarerna förr.....
Funderar på en tur till dem och sedan pratade jag ett bra tag med min
kära bonusmamma (då hade jag kommit hem) och till slut en stund med
"den lille rare farajävlen"!, så då var hundpassningen klar tills när vi behöver
det. Hör inte mycket ifrån C, men de har nog rätt mycket möten därnere.

Men jag lagade riktig kvällsmat till oss andra fyra, sedsan en cykeltur
med Tekla och nu står städning på schemat.
Skulle sprungit, men det snöade och blåste när det var läge så jag struntade
i det och hoppas det är lite bättre väder i morgon och trots allt är huset
i större behov av städning än vad jag är av träning.....


Sköt om er så hörs vi snart igen!!
Kram  /L8

Kommentera här: