0

avslutning YOGA

3 kms rundan, duch, blogg, tvätt ovh disk innan jag körde iväg-
och då sov fortfarande resten av familjen. Var på jobbet kl.07
Mycket klabb - inte från oss utan leverantörerna, många suck och stön,
en del svordomar och en massa skratt!
Christer hade Mats och Josefin nere från Vallentuna, och jag
följde med dem och åt på ...... jodå : Woodlands!

mot stugorna och golfbanan

Sedan fortsatte striden om leveranstiderna...

Slutade jobba kl.17 och då gick nästan ögonen i kors!
Snabbt hem , kissade Tekla , bytade om till träningskläder och körde tillbaka
till Eket. Två timmars yoga - avslutningsgången. Tycker det har varit väldigt
sköna stunder där på bygdegården, tyvärr är sträcknings"skadorna" kvar
i båda mina lår/skinkor, men snart hoppas jag kunna få bort dem helt,
så jag kan träna upp vigheten igen.

Sjunkamossa byggdegård
Christer och jag hade bestämt date i badbaljan, men när det kom till kritan så
visades det fotboll på tvn.....
Satte mej vid datorn då i stället  och nu så är jag väldigt nöjd med min dag!!

Sköt om Er!!   L8

Kommentera här: