0

Påsk/födelsedagsrunda med Ohlströms

Ja, det hjälpte inte med vatten och avsminkning innan sänggåendet...
fy för in i tusen va vi var dagen efter båda två!
Och jag hade sen innan bokat in en akutmassage ....
Men med ansträngning så blev jag duschade även denna gången i ljummet vatten,
dammsugit och röjt i massagerummet, samlat  krafter och utförde massagen.

Skulle hämtat bilen i Åstorp men det hann vi inte utan kl.14.47
lämnade vi huset (med Karro) och körde till Skäralid i regnet......
Förra året var det sol och varmt (och vi var inte bakfulla), detta året regnade det
HELA tiden vi var ute!

"Dunkastopp" i uppförsbacken...

hela gänget (utom Kristina och Tomas) samlat

Rasmus lastar på tjerjena....

och springer iväg!

ungdomarna i ena rummet

gamlingarna i andra!

 och  så Kristina...

Tekla hund ...

och Lisa hund...
   och de andra hundarna...


tjejerna.. ja, osså den gamla!!!  hihi förlåt Marie, kunde inte låta bli...

sista biten kvar...

över Skärdammen och brandsberga

Middag hemma på Solhaga Sallader och kassler - supergott!

vuxenbordet...

ungdomsbordet

Rasmus tog bussen till Klippan (för att ta sej hem till Karro) men missade
bussen i Klippan och fick/springa till Kvidinge....
Jag lade mej i soffan och sov fram till maten - det gick inte annars, fast
min huvudvärk fick jag stå ut med resten av kvällen- det som jag aldrig har annars,
Tur festen innan var värd det!! 
Mycket trevligt att träffa alla Ohlsröms igen händer för sällan!
(eller ja, det händer en gång om året).

Tack ni alla!!


Puss och Kram  /L8

Kommentera här: