0

Wake up.....

..it´s a beautiful morning!
Fågelsång och härlig luft!  Dessutom FREDAG!

Igår var det ännu en hektisk dag på jobbet och jag
tycker (i smyg) det är skönt att alla de andra oxå tycker det är mycket,
för då finns det hopp för mej...haha
Josefin och Kristian var nere hela denna dagen oxå.

Lunch på Woodlands
Åt en fantastiskt god champinjon- och trattkantarellsoppa!!

Efter många om och men åkte Jossan och Kribban med Sebastian och
Johannes med till Ängelholm och flygplatsen.
Jag slutade precis innan 17, hemma satte jag Tekla i bilen och körde
till grusgraven för även om jag går mycket med henne behöver hon
verkligen få springa av sej -därför har jag henne utan koppel ibland...

     
dit vill jag...      får jag springa nu??  eller dit...          Nu då???
Hemma igen passade jag på att städa "ÄCKELBILEN- SKRUTTIBANGBANG"
Jodå både dammsuga och torkade av instrumentpanelen!
och sen körde jag till Klippan och till Rebecka...

vilken solnedgång!

så här ser mina naglar ut just nu!
Hemma umgicks jag en stund med Christer innan vi "blev ett med
soffan" framför criminal minds.
Direkt upp i sängen sen, men hann gå igenom morgondagen med barnen.

Ha en fantastisk dag!! och låt solen skina på dej!!
/L8

Kommentera här: