0

bland en massa djur...

Mitt middagsinlägg försvann...
Men jag körde själv (för jag behövde det) till McD  och åt min lunch i bilen. Direkt tillbaka till jobbet,
var där från 06.50- 16.25. Undrar om jag någonsin kommer få den här trevliga känslan av tillfredsställelse
på jobbet , att man gör någon nytta eller något bra över huvud taget....
Än så länge har känslan utblivit helt!
en ramlösa att dricka till den mindre nyttiga maten....
Efter jobbet tog jag ut Tekla en stund, en raggarduch och till Klippan efter det.
nyputsade naglar på 30 min
Hemma åt vi rostemackor till kvälsmat, Dana och jag körde till Åstorp och fixade fika till henne de
närmsta dagarna. Körde till Roger och Martina sen för att lämna jordekorren som hade det skittrist hos
oss nu för tiden utan sina kompisar, och deras hade precis lika tråkigt utan sina gamla kompisar.
Med fåglar och djur de har där helt underbart!
så fina Arapapegojor, Bengt och Lena!
kommer inte ihåg namnen men väldigt fina stora undulater
oxå väldigt fin!
bl.a Blommehöns - mina favoriter
 
 
Min favorit här blev ju lätt Molly!!! en liten minigris
så söt och så go!!
Jordekorrarna levde upp båda två när de fått sällskap, så bra om de kan funka ihop - vilket jag tror.
Tack en en trevlig kväll Martina och Roger!!
 

Kommentera här: