0

en torsdag

Åkte in till jobbet med Christer, för min egna bil stod ju redan där. Solen mötte oss i Eket...
en liten stund sen regnade det igen.
märkligt väder på morgonen...
en liten hälsning från lagret!
Lunch på woodlands med Christer och Pär
Fick verkligen gjort hur mycket som helst på kontoret.... och ändå är det inte ens nära tillräckligt....
När klockan närmade sej 16.30 kände jag hur det började pyra inne i huvet! Dags att fly innan det skulle
ta fyr ordentligt! :)  Hem gjorde sushiris och gick med Tekla. Christer kom lagom hem och satte igång
att göra sushi till oss medan jag klippte gräset. Rasmus och Karro kom hem från Familia, Dana från
Råbocka (med två förluster) Lucas försökte hitta jobb till sej så han kunde tjäna pengar...
sushi till kvällsmat
Efter maten satte Christer och jag oss i badbaljan, var väldigt längesedan jag var i där, men skönt var det!!
Direkt upp i säng sen.
 
Puss och Kram /L8 ♥

Kommentera här: