0

Onsdag

Precis som jag skulle gick jag de tre km.........................................

fast det är väldigt mörkt på morgnarna igen
..........innan jag körde till jobbet.
ett lite disigt solsken
middagspromenaden..

mycket av eftermiddagen handlade om vilken av dessa soppor som stod på gården i stora IBCer,                    till slut fick vi ordning på dem oxå, och soppan kom i rätt flaskor ! Körde hem vid 17.nåt
 
nytröskade åkrar är vackra

Sushi till kvällsmat - Christer fixademedan jag lukade och klippte gräset fram tills Britt-Marie och Per kom på besök, vilket var trevligt för det var längesedan jag träffade dem - känns det som.
 
Nu är jag redo  att köra till jobbet för att sluta lite idigare för att hitta på nåt spännande.... för mej i alla fall!!
 
Ni får väl se!!
puss och kram  /L8 ♥
 
 

Kommentera här: