0

Råbocka

Dagen blev mycket bättre än jag befarade i morse.... tack och lov för de!!
Christer och lunchade på Woodlands kyckling och potatis. 06.50-16.30 undefär , då lämnade jag
skrutti bang bang och åkte med Christer till Ängelholm där vi då tittade på tjejerna när de spelade innebandy.
Dana och Fanny var med som överåriga.
Emma och Emmy coacher!
åtta matcher och sedan direkt till fotbollsträningen!
verkar nöjd med sitt lag... och så sträcker hon på sej - duktig tjej!
Dana åkte med hem, bytade kläder och sedan då till fotbollen. Vi grillade korv. Karro kom till Rasmus.
Christer, Tekla och jag cyklade/sprang ner till grusgraven. Pratade även med min svägerska - ni vet-
supermusen! och sedan cyklade vi hem  - när Christer fyllt pakethållaren med hallonblad.
blåsigt, kallt men vackert
Kul att se blommor håller på att slå ut i trädgården, frukten börjar mogna på träden.
Gladiolus och doftliljor
nåt gräs
Vi har bott här i 18 år nu och inte ett enda ordentligt päron har vi under de åren...
men de e ett mysigt träd...
äpplen får vi gott om varje år
hoppas på plommon oxå detta året. Men detta trädet har vi själva planterat.
 
Nu fortsätter jag hostan i sängen!
 
puss och kram /L8
 

Kommentera här: