0

Semester slut och arbete börjat

en fin spinnare som satt på pumpen när jag tankade bilen i morse
Jodå, då var man igång igen på arbetet.... en full dag från 06.45 till 16.46, lunch på Woodlands med
Christer och "snyggHenke", kålpudding. Hostat en del men inte så farligt faktiskt som hade befarat.
Hängig... JA men det gick rätt så bra ändå. Bestämde att jag inte skulle träna combat på kvällen (ja ni ser
jag kan inte vara riktigt frisk då!!), utan när jag slutat så körde jag inom Oj och handlade kvällesmat.
Fixade med den tills Christer kom hem.
laxknyten,basilika och mozarella med jasminris till kvällsmat - riktigt gott (jämfört med annars när jag
lagar mat). Efter maten tog Christer och jag med Tekla till skogen och gick en runda och zigzacka mellan regndropparna. Skönt var det att få komma ut i skogen i alla fall!
en hel del rönnbär är det i år
vi klarade oss precis undan regnet....
...men sen kom det!!
 
Vika tvätt och OS som gäller nu.   Sköt om er så hörs vi!!
 
/L8 ♥
 

Kommentera här: