0

Slutspel på Råbocka

 Lite trött var jag på tillbakavägen från Malmö, men det var inga större problem utan mest återhämtning
tror jag (fastän det inte varit jag som ansträngt mej fysiskt precis).I Ängelholm svängde jag inom...
McD.... en kaffe och en Ramlösa till wrapen från Wayne´s 
solen på väg ner över planerna...  väntar...matcherna försenade med en timme nästan
pepp och uppvärmning...
 innan semifinal
 vinst ! 4-0 i semifinal
  2-1 i finalen!!
 
 
DE VANN!!!
Tacka motståndarna!
prisutdelning!
LYCKA!!
VINNARNA!
..och så bucklan
tillsammans med de duktiga P15-killarna som oxå vann sitt slutspel!
Har gått hyfsat för de andra Å/K IBS-lagen under cupen - fantastiskt duktiga tränare, coacher, föräldrar
och framför allt ungdomar. Vilken glädje, vilken sammanhållning och gemenskap det blir.
STORT GRATTIS OCH TACK TILL ER ALLA!!!
 
Kändes som vi stängde ner hela området när vi lämnade och körde hem. Vi åt spagetti -orkade inte
göra till det mer..., Rasmus och Karro kom hem från Hbg.Dana  duschade och sedan körde jag
Emmy, Fillipa och Dana till Åstorp och till Nielsens hus, där de alla skulle ha segerfest.
Jag var som sagt slagen så jag lämnade dem, kördehem satte mej på uteplatsen med en filt och
ett glas vitt. Tror jag till slut kom upp i sex stjärnfall
sen höll ögonen på att falla igen. Marie hämtade hem tjejerna på natten -TACK MARIE!
 
En underbar dag med mycket glädje! /L8 ♥

Kommentera här: