0

Tisdag

 
Tisdagen var ingen så rolig dag på jobbet en massa letade och alldeles för mycket att göra för oss alla!

middagspromenadden - behöver verkligen komma ut från kontoret
de här små j...larna kostade mycket tid
och kraft för oss.... men till sist fick vi ordning på alla utom en sort..
Efter jobbet körde jag direkt till Klippan och till Rebecka som fixade till mina hemska naglar men nu:
så här ser de ut nu och jag är väldigt nöjd!
Jag bryter och flikar av dem hela tiden så nu kortade vi ner dem ordentligt.
Efteråt åt vi kvällsmat hemma och sedan körde Dana,Lucas och jag och handlade på oj.
Träffade MartinS där som berättade om en kille han träffat genom jobbet i Göteborg att han kommer från Skavböke den pyttelilla hålan en bit från vår stuga....
Då är man på rätt plats i livet, och man följer sin plan har jag läst någonstans!
 
Sköt om er så hörs vi!
/L8 ♥

Kommentera här: