1

Vårdcentralen

 
 
torsdagsmorgon, vädret började bra ialla fall....
dåliga burkar på jobbet, kaoset var dock lite tamare än det varit de andra dagarna denna veckan.
Slutade lite tidigare för att uppsöka läkare på vårdcentralen i Åstorp.
i väntrummet.. fast där satt jag inte länge.
En liten mörk tjej var min läkare ochför att bara ha varit i Sverige i 8 månader var hon väldigt duktig på
svenska. En ordentlig undersökning gav hon - fast sköldkörteln var ett väldigt svårt ord :)
Jag sökte för jag tror att jag har polyper i svalget, framför allt när jag springer har jag problem med
"flåsningen". Är där nåt ivägen får man väl ta bort det!
i väntan på mitt livs första EKG, verkade som det var ua, ch min syreupptagning var 100% !
Märks inte att man varit gammal storrökare!  De är bra att motionera och anstränga kroppen!!!
detta kommer ni få svar på snart.....
Hemma igen skulle jag laga mat - fast en spis som inte fungerar är är dålig att laga mat.
Christer kom hem och efter ett tag fick han igång den.
Lasagne blev det och den blev uppskattad av alla i familjen.
Det är för du satsar på säkra kort när du lagar mat mamma , sa Rasmus.
Bloggande, men sen blev det inte mycket mer gjort denna dagen, och vi kom i säng tidigt!!
Hoppas jag kan få in det som vana, i sängen vid 21.30 0ch upp 04.30....
 
Ha en fantastisk fredag, ni alla och jag uppskattar dina kommentarer Linda - a lot!
Men saknar kommentarer från alla er andra....
 
puss och kram!  /L8 ♥

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

EVIVA ESPANA! vet inte hur man gör en sån där grej över ennet men du fattar va? Pöss

Kommentera här: