0

Med Jenny och Kent

Snittar och champange hemma hos Kent och Jenny i Nyvång
Kent kom då hem och hämta mej och Christer hemma hos oss, blev körda hem till dem.
Därifrån tog vi bussen till stan.
 
Kärnan by night
Middag på Haket på Kullagatan
supergott vitlöksbröd och god sallad!
söta goa Jenny
Spagetti frutti di mare - gott!!
oxkött med annat gott ... och onyttigt...
annat gott men onyttigt  :)  GLASS och Irish coffe
Kan absolut rekomendera Haket (åt där för flera år sedan) väldigt god mat!
Lite kasedans på Marina - fast Christer lurade i nån tant att han var precis höftledsopererad.....
-Nä knäet, sa Kent när hon sen försökte dansa med honom! Jag fick tyvärr inte dansat där trots  tappra
försök från alla håll!!  :)  Jenny försökte mest!!
Sailors pub var full - alltså det var fullt nästa överallt vi kom
-jätte kul med mycket folk ute!
En  annan pub som vi drack  en lliten öl
 
vissa saker bara måste man göra....  tydligen...
nån god drink och så tequila såklart!
till sist hamnade vi på .....nåt ställe där vi dansade till 04 på morgonen!! 
Underbart kul hela kvällen - god mat, massor av dricka, mängder av dans och fantastiskt trevligt sällskap!!
 jag lärde mej att pissoarer funkar lika bra till tjejer....Chriset och jag tog taxi hem på morgonen och
mina kläder var helt genomvåta av svett som jag dansat!!
Lucas "hade glömt av tiden" och satt fortfarande vid sin dator 04.30...
 
STORT TACK BÅDA TVÅ FÖR TOPPEN KVÄLL!!!
puss puss /L8 ♥

Kommentera här: