1

VINTERBAD I BÅSTAD

 
Jag lever än, mår bra men har inte haft riktigt sug av att skriva i bloggen
på ett tag men  känner att jag börjar sakna det.
Jobbar precis som vanligt under veckorna tränar som vanligt på kvällarna.
Städar hus när jag hinner och 3kms rundan med Tekla varje morgon.
 
snö och kallt
Linda en extra runda ut i havet
 
Bad i båstad - superhärligt, t.o.m Christer var nere och doppade sej i havet!!
Nyårsaftonmorgon åker vi dit igen!
Efteråt så samlades vi hemma hos Linda och Mats där vi åt pizza , drack något.....
och dansade. TACK LINDA , du goa härliga med en massa energi!
 
Mer än så här vill jag inte just nu men jag känner att det är på G - ska bara skaffa mej en
ny kamera som fungerar....
 
puss puss  /L8 ♥

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

TACK själv snygging för du e den du e!!<3
SUPERBRA bilder, mästerfotografen!
Ännu en ny härlig upplevelse i livet

Kommentera här: