0

fotboll, innebandy och tårta

Upp vid sju på lördagsmorgonen för en runda med Tekla.
Hade tänkt vara med på pumpen men, tiden försvann så
jag valde att gå igenom passet jag skulle ha senare på dagen.

Rasmus nya skiddress och mössa

mina nya stövlar och kängor (båda tilssammans för under 500:-!!)

Truls nya kläder

ny tröja och nya byxor till mej

Damlaget i fotboll

och om de inte får träningsvärk i magen....
Efteråt åt vi middag och Dana åkte till Åstorp med Marie och Gert.

F16 vann med 12 elr 14-0...
Dana och jag skyndade oss hem och Dana duschade sedan packade
Rasmus, Dana, Karro och jag in oss i bilen  för att köra till Röstånga.
Chritster och Lucas var på laserdome i hbg (födelse- och avskedsfest
för Bella) och kom lite senare.

Tror att de ljusen var det varmaste i huset den kvällen...
Fantastiskt god mat och som vanligt supergod tårta!

fina söta Truls fyllde 12
Vi var rätt så trötta och körde hem rätt så tidigt alla.
Kröp ner i sängen direkt.

Kommentera här: