0

tjejkväll!

När Dana och jag kommit hem från Maxi, köre
jag direkt till Strövelstorp för att hämta hem Per och Helene...
Svärfar Per alltså, som varit på personalfest och hans arbetskamrat
som jag lämnade i Klippan. Christer, Anders, Dana, Rosanna, Emil och
Lucas åkte till Vallåsen för att kolla om det gick att åka bräda...
De (Emil, Dana och Lucas) bestämde sej för att skidor är bättre...
Rasmus och Karro kom hem tidigt på kvällen och de valde att stanna
på rummet resten av kvällen...
Jag hann hem och började packa upp matvarorna som stått på altanen.
Först kom Lena, liten stund senare kom
Linda, Mia och Ammy. Efter ytteligare en stund kom Åsa

och sen var vi samlade och redo för en helkväll med bubbel -
både ut-och invändigt, salt, honung, ansiktsmask och en MASSA skratt!
Jag har fler bilder men väljer att inte lägga ut dem - försöker vara
lite anständig här på bloggen....haha

TACK ni underbara tjejer!!! L8

Kommentera här: