0

en riktigt bra tisdag!

Var inte lika stark i kroppen som på måndagsmorgonen men
jag gick min runda och jag gjorde mina träningsövningar innan
resten av morgonbestyren.

den här lille vännen hittade fram i söndags-solen förresten!
Har fått höra att jag är lite hemlig med mitt jobb och ja, det kommer jag
att fortsätta vara men idag bjuder jag på två bilder....
Egentlogen har jag ett bra foto på en alldeles ny hårstylingprodukt i
skitsnygg tub, men den ä'r inte ute i butik än så jag vågar inte lägga upp det!

Såhär ser chefen ut när han testar hårstyling....ja och pratar i telefon!

KeckeBecke på lagret är inne och tigger karameller - men Maria är hård -
man måste jobba för dem först!!!
Fick faktiskt med mej CHrister hem till 16.30 och tillsammans med Dana
gjorde vi tre bbq-biffar...på en kvart - nästan i alla fall!
Jag tyckte det blev gott lite småjusteringar till nästa gång så blir det riktigt bra!
Gick med Tekla fixade med tvätten och sedan körde jag (och Dana åkte
med till Elin) till lippan för att hålla combat för Anden som är sjuk.
Kände mitt i passet att snart spricker mina gamla, jätteslitna och inte
använda på lång tid-byxor.... Berättade iförväg för deltagarna vad som var
på väg att hända och sa allt det där om gamla slitna byxor men var
oxå noga med att tala om att det hade absolut INGENTING att göra med
de där extrakilona som jag har....

ni ser det ljusa vid rumpan... det är min hud....
det mörkgröna  på byxorna är som de är nersvettade!

När jag körde hem plockade jag upp Dana från Elins och sedan körde jag hem
och bytade jacka och skor sedsn begav sej Christer, Eva ,Dennis och jag ut
på en bra kvällsrunda! Kan tala om att stegräknaren står på 25329 och
 det är utan tillägg för combaten!!  Idag är jag nöjd!  Hoppas verkligen där finns
lite kraft att gå i morgonbitti med Tekla...


Gonatt!  puss pussL8

Kommentera här: