6

en Dennis...


Fy vad tiden går fort!!!!
Men det gör den ju när man har roligt.
Känns som jag har två val nu....
i detta fallet.
Antingen skärpa mej ordentligt och lägga in i mina rutiner
att microblogga eller så lägger jag ner den (bloggen alltså),
för såhär tror jag inte det blir så kul och bra.
Det är inte så att det inte händer något i mitt liv längre
(som jag faktiskt trodde innan jag började jobba där) utan det händer
mycket hela tiden tycker jag.

Jag trivs väldigt bra på jobbet och igår kändes det riktigt bra,
inga missar me de tekniska apparaterna och börjar få in de
olika momenten. Går många steg för min egna skull,Teklas skull och
för stegtävlingen skull. Kvällarna är det tvätt och träning som gäller
Ja, det blir inte några minuter över till datorn precis.
Fast det är ju en prioiteringssak som jag kan ändra på.

Nu vill jag gärna ha kommentarer och förslag från er.
Inga kommentarer = lägger ner bloggen, annars kanske jag gör som ni föreslår...

Förresten när jag kom ut med Tekla nu på morgonen såg jag att jag
gjort en Dennis under natten - ljuset var tänt men ingen va hemma...
i bilen alltså!!

STOR PUSS OCH KRAM i alla fall!!!
L8

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Jag vill ha kvar den!:)

2 Anonym:

skriven

Jag vill ha den kvar

3 Annalena:

skriven

Jag vill också ha den kvar.:-)

4 evajoh:

skriven

Den var bra "gjort en Dennis" Men du slapp ju bärgare i allafall ;)

5 Linda H:

skriven

Jag tycker det är roligt att läsa om dina händelser, som t.ex. bananskalet utan att öppna fönstret...;))

6 Mia:

skriven

Vill absolut att du fortsätter ned bloggen..du är fortfarande en person som inspirerar och berör.. Du skulle bli saknad av mång om den inte fanns mer.. Kram goding..

Kommentera här: