0

Gott Nytt År !

Det blev bestämt rätt så sent att ungdomarna skulle ha festen hemma hos oss,
så Christer, Dana, Rasmus  och jag fixade så mycket vi kunde hemma innan
Christer och jag körde till Åstorp för att köpa en orkidé och mat för kvällen.

en tur med Tekla vid grusgraven såklart och ÄNTLIGEN lite frost!

ja, och lite sol oxå!

Efter vi handlat så behövde djuren oxå lite mat
Christer och Rasmus gjorde Yacatana till festen och antalet ätande
växlade fram till de satt och åt de är ju inte hattiga och veliga de där
ungdomarna... et enda Dana höll hårt på var att de inte fick vara fler
än 27 på festen för det var mitt kvar på dem.
Anders kom och hämtade oss och lämnade töserna hos oss, sedn fortsatte
vi till fridslätt.

Nilla med sin skadade hälsena var oxå där.

och goa Emil med sin goa mamma .
God mat fick vi oxå:
   
Räktoast        (....jag är ju kass på detta!) kött och hasselbackspotatis
och en HET grönsaksröra. efter: äppelkompott med maräng och glass 
Mycket gott allt (även om jag lämnade lite grönsaksrör kvar på tallriken
....hahaha !       
Innan tolv körde Marie oss hem för att kolla att huset stod kvar!
Det gjorde det och ungdomarna hade uppfört sej så väl som vi trott
och hoppats!

Vi  (ingen  av oss!)hade inte en enda raket och det var SÅÅÅÅÅÅ skönt!

men visst på håll och inga som man bryr sej om smäller så kan det
vara lite fint!

Gott Nytt År på er alla!

puss och kram  L8

Kommentera här: