0

möte

Vi hade bestämt träff me Dennis kl.05.00,
så då gav vi oss ut alla fyra.
Monumentet,gamla kvidingeby,ip,"bakhållet till cykelstigen vid
tavernan och sen hem . ca 50 min och 6600 steg!
Gjorde oss klara och Christer körde till jobbet jag stannade
hemma hos barnen en stund till.
Lite över åtta körde jag till Åstopr och till Oj för att köpa
muggar,tallrikar,bestick, dricka och hämta smörgåstårtorna
som jag beställt. Körde till jobbet och packa in allt i fabriken
där nere till senare.
Hann göra lite arbete vid datorn innan det var dags för möte
och tårt-ätning.

Det var mest uppföljning så jag var inte riktigt med
på varför vi åt tårtorna men en del förstod jag och sert fram emot!
De flesta slutade 13 och körde hem. Christer fixade lite innan jag
körde till Hbg för att skriva på papper på ett hus de köpt i Eket.
Pernilla och jag var kvar ett tag till och vid 15.30 begav jag mej hemåt.
Ingen hemma! Lucas med nån kompis, Dana på väla och Rasmus ska
bo hos Karro i helgen - även om han helt misslyckats med sina
uppgifter hemma som SKA vara klara fredagskväll...
Dessutom ser hans rum ut så man kan gråta!!!
Christer och jag började röja lite i huset sedan bastade vi och
badade en stund. Åt kebab och tittade/sov till X-men.
Lucas var på disco på fritidsgården och kom hem inte helt nöjd
- fyrorna är så löjliga och bara håller på!......
Efter filmen gick vi och la oss direkt.
L8

Kommentera här: