0

nästan en perfekt tisdag!

Kom upp precis som jag vill kl.04.10. Fixade med diskmaskin,
torktumlare, och tvättmaskin. Hängde upp en maskin, tog en
kopp kaffe och gick ut med Tekla. Väskan hade jag packat kvällen innan
så det var bara att sätta sej i bilen och köra till badhuset.

Simmade 1200m och i början var jag ensam i bassängen - det är som bäst då!
Duschade och klädde mej gick sedan ut för att äta frukost.
Pratade med Andrea och Arne, hörde mej för om Dana kunde praoa där,
kanske... Dana ringde själv till Arne på måndagen men berättade inte att
hon var min dotter. Nu gäller det för henne att skicka ett mail om sej själv så får vi se.

Efter min frukost så körde jag direkt till jobbet - skulle inte vara i
produktionen idag så jag hade högklackat... men fick byta till gympadojjor!
Hann göra klart fakurorna - hela högen innan jag ändå blev utkallad
att stå vid linjen och packa sprayer. Så det gjorde jag i 1,5h.
Försökte hitta andra jobb under tiden för et gick inte så snabbt,
och tydligen skummar det över om man ökar takten just här.
12.30 slängde jag på jackan och gick en runda själv i skogen (de andra gick tidigare),
åt min middag och hoppade in på kontoret på ett telefonmöte med "Vallentuna"
och Basse (som är kvar däruppe). Satte med Maria och gick igen fler fakturor,
beställningar och analys certifikat... Någon av oss fick herrbesök på
kontoret och sånt livar ju alltid upp.... fniss
Enzio kom och hämtade Maria och jag hade bara några få beställningar
till att lägga in när det j--la datorn hängde sej och blev hängandes...
packa ihop och körde till Klippan för att få fram ett par terminlaglasögon till mej.
Tycker nog det är det jobbigaste med datorn - att se vad där står och
var det står!!
det blev de här till slut....

MÅNGA att välja på, dessutom hade jag valt ut ett par innan men
vi hittade intre dem igen, så vi fick hitta nya!


Körde hem till Dana som gjorde kvällsmat och Lucas som satt vi datorn.
Rasmus var på väg hem och kl.18 hämtade jag honom i Åstorp och
lovade att inte göra om det förrän han brukar lite allvar både i skolan
och framförallt  SITT RUM!!! Tog en långrunda med Tekla, vattnade blommorna
och blogga ikapp. Lite tvätt och jag planerar en tidig kväll i sängen-
kanske orkar jag läsa en stund....men jag tvivlar.

Sköt om er så ses vi!!!
L8

Kommentera här: