0

nytt i naveln

Den andra januari började jag med att städa och sedan fortsatte vi
med att plocka undan tomtar och elda upp granen.

Klockan tre körde jag in till Väla för att kolla upp mina dermal anchor
och tyvärr fick vi dra ut den ena  för huden växte över.
Att sätta in dem gjorde inte ont men det var inte skönt iheller,
men jag behövde ta några djupa andetag när den drogs ut...
Dessutom satte jag i en ny navelpiercing.... saknar min gamla som
ramlade ut under ett combat-pass och jag lyckades aldrig få i igen.
(biler kommer senare)
Körde sedsan iväg för att fixa Christers bil först bensin och en tvätt
sedan iväg för gas körde inom maxi för lite mat och lyckade glömma
det jag egentligen körde in där för:kontorsmatriel

Hemma igen åt jag lite och laddade inför kvällen combatpass.
Sista gångn för detta gamla och nu är det bara att träna för allt
tv och jag håller inför KICK OFFen i morgon kväll onsdag (uppe)
in källaren under idferotthallen på badhuset fritt inträde, pumpen börjar
klockan 18.00 och combaten börjar 19.15. Alla ä4r välkomna och
ta med er så många vänner ni kan så att vi verkligen fyller den större lokalen!!

Vi ses i morgon kväll!!!  puss oc

Kommentera här: