0

på lagret

Skulle vänta på Christer som var hos tandhygienisten och tillsammans
skulle vi till jobbet. Jag skulle vara med på ett möte med Maria och
en försäljare klockan 8.30. Förseningar hos tandhigienisten gjorde att
vi inte var på jobbet förrän närmre 9... Satt med en stund i slutet.
Maria och jag tog fm-fika tillsammans och blev avb rötna mitt i
för en brandlarmsövning.

Underbart väder på dagen
Sedan bytade jag om till "jobbekläder"och gick ut på lagret och till Becke.

ett STORT kall-lager !
Skickade, flyttade och tog emot...

Lärde mej köra "Ankan" - jättekul!!
När Becke slutat 13, så gick jag in och åt midddag och sedan fortsatte
jag att flytta pallar - ibland gick det skitbra men en gång gick det riktigt
dåligt och då hade jag lyckats kila fast Ankan med pall HÖGT upp mellan
hyllor och betongväggen bakom ... Men med mycket rickande fram och
tillbaka kom vi loss igen... Ankan och jag
Var nere med Hisse på

varmlagret, under eftermiddagen fram till Christer och jag slutade vid
15.30-tiden.
Körde hem och packade...

C ya   /L8

Kommentera här: