0

PAARTY!

Direkt efter matchen körde jag hem till Mia och Misja, där jag 
blev utmanad i Kenect (tror jag det hette)ungefär som wii
och jag förlorade i slalom flera gånger...
Vi fick skjuts till Helsingborg av Amelie -Tack, Amelie!

På knutan mötte vi Martina och Blondie

Misja och Martina (med sin lilla vinare...)
Först Aurora över sundet och sedan tåget till Köpenhamn.

Blondie (elr Ann-Louise som hon presenterade dej som) och Martina

Fina Maja-Mia Grädnos

Misja med Siri!
Framme i Köpenhamn stod vi och väntade på två tjejer från Lund,
men det visade sej att de redan var inne...
Vi gick dit vi trodde(de andra, jag har ju aldrig varit där innan) att
stället "Tuben" låg på. Lång kö, in till ett ställe det stod "The Vibe"
utanför... Det visade sej vara rätt och de andra kom ihåg det som
en liten källare. Efter ett bra tag i kön och vi närmade oss ingången
så kollade vakterna leg, vilket alla utom Misja hade med sej dit...
Lite oroliga för det och för att de bara tog in 300 människor.

i kön

Blondie så nära nu...
Tänker skriva vad vakterna sa men det var inga problem att få in
Misja...

äntligen inne!!
När vi hängt in jackor och väskor och jag var den siste av oss som
betalade inträde och det visade sej att jag verkligen var den siste
som kom in på stället!
Fatta vilken tur vi hade!!

Sen dansade, stampade, och trampade vi hela natten till bl.a Tenka.
Underbart att få dansa igen och rasta av mej lite!
Och JA, jag tror jag var äldst på stället! Och det kändes framåt
småtimmarna... Men jag var inte ensam om att vara nöjd då, så
Svoronos och jag lämnade innan "krama" började spela och egentligen
var det dem vi hade åkt dit för att höra!

03.30 är McD-maten extra god!!

Tre timmar tog det för oss att komma hem, nog inte segt !
Christer hämtade oss på stationen i Åstorp, körde hem  Svoronos
och sedan hem mej! Var i säng innan 07... men Elin, Dana och Rasmus
var fortfarande uppe alla tre!

Trött, nöjd och sååå glad! TACK Mia och Misja, för en bra natt på
dansgolvet!!! Påsk nästa??

Somnade så gott, men fy va jag stank gammal cigarettrök,
inget man är van vid nu för tiden.

Kommentera här: