0

Tandläkaren

Efter morgonriutualen så körde jag själv till Åstorp
för att kolla mina tänder. Har ju haft massor av problem
för med dem. Lite lurad måste jag iofs blivit med privat tandläkare
som sa att jag hade fått 3 nya hål (efter att ha lagat 16 gamla hål...),
efter ett halvårs tid utan godis utan läsk, inget sött alls utan bara
varit duktig med grönsaker och rotfrukter, dessutom var jag
övernitisk under den perioden med tandtråd,skena med bakteriedödande
gel under nätterna! Men jag har haft mycket hål under alla år,
fast tack och lov har det äntligen vänt så inga hål denna gången!!

min räddning kanske...
Körde från Åstopr direkt till kontoret, där jag satt med Maria det
mesta under dagen.

så här ser det ut där vi jobbar
Jag gick ner i byn för att handla middag till mej och Christer

gick förbi "Åkes bröd", snacka om att ha fastnat på 50-60-talet...

den lilla livsaffären i Eket
Var med Maria på kontoret resten av dagen, och så planerade vi
(Sussie och jag) en stegtävling för alla som ville... Det ville alla utom två!
Nja, jag vet inte om Christer riktigt ville , men han hade inte mycket till val !
Jättekul! Så nästa vecka börjar vi stegtävlingen där. Det blir nog mycket
spring mellan kontoren där under våren...
hur ska vi annars få ihop stegen?? hihi

Hemma på kvällen dök jag in i tvättstugan medan Christer lagad spagetti och köttfärssås.
Somnade på soffan och efter en liten tupplur var jag nere i tvättstugan igen,
fick en hel del annat gjort oxå innan jag var i säng 21.30!!! och innan Christer!
De händer inte var da! Läste lite innan jag somnade och römde mardröm
som Christer fick väcka mej ifrån, för "det lät inte som jag hade så roligt..".

Va allt känns bra nu!
Ha de gott så hörs vi!
L8

Kommentera här: