0

i fabriken

En tidigare morgon än de andra två dagarna, för att jag
har varit i produktionen på fabriken där nere för att lära.
Väldigt kul faktiskt, fast vet inte om jag hade tyckt det efter en månad...
Men jag stod vid linjen för att sätta på lock och paketera 6-pack
sprayburkar. 4 stationer som skiftade med jämna mellanrum
(typ, varje pall). Arbetade med Jenny, Jesper, Astrid och lilleAlex.
På middagen gick jag upp till Christer för att äta middag(gemensam
matlåda idag), men han var inte inne utan det visade sej att Dana
hade fått migrän och blev hämtad på skolan. Jag åt och sedan ner
igen och körde klart de burkarna och laddade för nästa omgång.

äntligen har han fått upp sina tavlor på kontoret!

en vacker himmel på kvällen

När vi slutat körde vi hem och Christer fixade till skalbaggarna
och jag gick med Tekla. Åt potatismos och kassler till kvällsmat.
somnae i soffan och sedan tog jag hand om tvätten, och strök lite kläder
till några Vänner-avsnitt.

Må väl!   L8

Kommentera här: