0

överfullt!

Började tidigt så det blev bara halva långrundan med Tekla innan.
Chjrister körde samytidigt som jag men till flygplatsen, för att tillbringa
dagen i Vallentuna.
Gick igenom dataprogrammet tillsammans med Maria under hela dagen.

en middagsrunda med tjejerna och Zack
Fortsatte vid datorn fram till 16, då vi körde hem.

mycket jobb med just den här....

Jag dök in i tvättstugan,Dana gjorde kvällsmat wok på rester.
Efter disk och annat som behövde skötas så satte jag mej för att gå
igenom combat-passet ännu en gång! Körde till Klippan och höll en '
ÖVERFULLT pass  och jag blir så himla glad och taggad när det är fullt
med människor som vill svettas tillsammans med mej!!
Passet sitter tyvärr inte hundra än... men det kommer...snart!
Min tråkiga arm är inte bättre och blir t.o.m sämre av "boxningen".
Ja ja, det går väl över nån gång. Plockade upp Dana på hemvägen,
vid IH, där Christer spelade badminton med Poppe (och vann!!)
Rasmus var kvar efter skolan hos Karro - som fyllde år!
Stort grattis tjejen!!
Ställde mej och strök byxor/skjortor till CSI, fram tills Christer kom hem,
och då såg vi ett avsnitt Vänner innan vi gick och la oss, tyvärr
mår vi inte helt hundra nån av oss.

Sköt om er!L8

Kommentera här: