0

Vallentuna

Onsdagsmorgon....upp klockan fyra utan problem.
Gjoiore hela morgonproceduren inkl. paniken när inte
de planerade kläderna fanns i gardoben...
06.05 körde jag till Ängelholm och till flygplatsen.
Gud va nimnt det är nu för tiden, fick sms från sas igår em.
-Vill du checka in? -Ja. Och så var det klart, väl där så plockar
man fram mobilen trycker fram sitt boardingkort -i mobilen!
och går ombord på planet. Älskar när saker blir mer effektiva och
enkla. Tyvärr håller på me nåt nere i sturup så vi kunde inte lyfta på
utsatt tid utan det dröjde nog tjugo minuter innan vi var i luften.

frukosten

så satt man här igen...älskar att flyga!
Föärsta gången jag flög hatade jag det, tyckte det var hur obehagligt
som helst då vintern-89, när vi tre tuffa brudar flög till Stockholm för
att titta på West Side StoryChina teatern.
Men det är MÅNGA flygtimmar sedan!
I alla fall så uppe på Arlanda blev jag hämtad av Pär Lindell och som
körde mej till Vallentuna och till Aerosols huvudkontor där jag hade ett
späckat schema hela dagen. Träffade de flesta på kontoret i en halvtimme var,
"fick ett ansikte" och veta på vilket vis vi skuklle arbeta ihop.
Väldigt trevligt, väldigt många intryck och massor att försöka komma ihåg!
Vid halv sex-tiden och efter sista mötet med VDn så fick jag skjuts
tillbaka till Arlanda för att sitta där i 3,5 timmar... Försökte kontakta
familjen hemma (klarade efter rätt många försök) åt lite, köpte
en bok som jag satte mej och läste.,

trevlig vägg på toaletten!

lite lagom mosig i huvudet...

21.15 kom det upp att planet var försenat....
Men det blev tack och lov inte så farligt och efter landaning, tankning
av bil så var jag i säng 23.50! Snurrade lite men somnade gott!!

puss puss  L8

Kommentera här: