0

stegtävling

MÅNDAGMORGON!
Både Christer och jag var uppe i god tid för att gå morgonpromenaden
för att få en bra start på stegtävlingen! ca 4500 steg fick vi då.
Mötte Christina som ska massera istf mej på Aerosol nu, på
shell-macken i ÖstraLjungby. Visade henne hur och var jag brukade massera. 
Hade på mej snäv kjol och höga klackar på kontoret vilket gjorde
att jag fick ihop en massa extra steg. Lunch-rundan i skogen tog jag två gånger
och när vi hade middag var jag uppe i 10000 steg - rätt nöjd!

På väg hem för att samla fler steg...

Otroligt vacker himmel på kvällen
Christer och kidsen var i Hbg för att fixa pass till dem alla och de
passade på att äta där. Jag tog nåt litet bara innan jag skulle hålla pass.

Kanske inte syns här men fullt pass, så när på två personer elr nåt...
Men vilket pass!! Sååå grymma alla deltagarna!! Ingen gick torr därifrån...
Duchade, hämtade Dana i idrottshallen, körde hem för vitlöksklyftor och ingefära!
Christer slog Poppe i badminton, men inte mej i stegtävlingen!
Vi får lov att omvandla annan treäning till steg så combat ger 12000
och badminton 8000.
När jag la mej på kvällen så visade stegräknaren 18131 steg.
Sen lägger jag till de 12000 för combaten...

Ha en underbar dag, för jag lovar, det har jag!!

Kommentera här: