0

en mellandag!

Onsdagen blev en mellandag!
Gick en lite kortare runda på morgonen och åkte tillsammans med
Christer till jobbet. Den här dagen hände det inget "spännande"
men jag lärde mej en massa! Dubbelrunda på middagen.

Hemma åt vi makaroner och korv/köttbullar som Dana fixat till.
Efteråt körde hon och jag lite styrka i matrummet.
Tekla skallade av min nya nagel två dagar efter jag fått på de nya

så här snyggt är det inte då...
Men duktiga Rebecka fixade till den så det blev mycket bättre!
Hemma igen så tog vi samma runda som kvällen innan med Christer
denna gången.

Tre vandrare på en av gatorna i Kvidinge...
Hade varit sugen på en öl hela kvällen och när vi kom hem igen så
blev det en grön med två knäckemackor.
16795 steg kom jag upp i denna dagen - som skrivet - en mellandag!

PoK  L8

Kommentera här: