0

hos polisen

Alltså tiden går så fort, jag hinner knappt blogga mer!
Innan trodde jag att när jag väl började på kontoret skulle
jag inte ha något att skriva om men det är bara att jag
prioiterar tiden till annat just nu....

Var uppe samma tid som jag varit innan om tisdagarna!!
Gick långrundan med Tekla och sedan körde jag till Klippan och badhuset.

simmade 1000meter och sen en god (lite sen) frukost!

Kallt, hög luft, torrt och jättevackert!

Var tvungen att köra ner i Örkelljunga för att skriva på papper för att
barnen ska få ut sina pass - stationen där var INTE lätthittad
och då var jag ändå vid rätt hus!!
Tillbaka till kontoret och fortsatte arbeta vid datorn - snart har jag nog
fått kläm på det!
Den vanliga skogsrundan på middagen - dubbelrunda.
Christer och Basse var oxå med men gick en mellanhastighet...

Körde hem och åt kvällsmat med familjen. Christer spelade innebandy
och jag gick en runda med Tekla och med Dennis, runt hela Kvidinge.
Försökte göra nåt åt mangeltvätten!

Dagen slutade med 20738 steg + 4050 för simningen!

Kommentera här: