0

Hofterup

Gick upp klocka sex trots ledig dag...
eller nja det var den väl knappt.
En runda med Tekla, frukost och sedan började jag röja, sortera,
damma och städa massagerummet.
Hade tänkt simma men det blev där inte tid till.
Klockan tio hade jag massage och en kl.11-12.30, det är gamla
presentkort och förskottsbetalningar som jag tar igen.
Direkt efter så stack jag bort till IH där jag instrurerade i
push-ups och sit-ups....fotbollstjejer... nästa steg är stretching...
De är duktiga så det kommer bli skitbra!
Kl.13 stack Dana och jag hem för att äta och kl.13.30 var det
dags att köra till Åstorp, igen...
Samling 13.45 fast vi började mede att kolla 1:a perioden av P15s match
(de som blev trea på Gothia) - duktiga killar!
Sedan placerade vi oss i bilarna (Dana, Rosanna,Sofia, Kent och jag i vår bil)
och körde ner mot Malmö... igen...

torrockan som slet sej i Landskrona...
Fast denna gången körde vi bara till Lödde för att möta Hofterup.
Jag tog en runda för att samla steg under tiden som tjejerna bytade
om och värmade upp.

avbytarbänken

taktiksnack
Tyvärr förlorade våra med 3-0, inte helt rättvist för något av våra skott
borde gått in...Jag tyckte Dana var kanon denna matchen oxå..
fast jag är ju partisk...
Hade tänkt simma sen istället, Men se, var inget jag var sugen på
när jag väl kom hem igen efter ännu ett stopp i sporthallen för
att se när killarna förlorade denna gången. Stannade till på Oj
och köpte hem lite mat för kvällen. Gjorde pestopastakyckling
under tiden som jag dammsuga och torka köksgolvet och innan vi
hamnade i soffan och somnade till "Änglar och demoner", som gick på tv.
Dana kom hem efter en stund hos Rosanna.
L8

Kommentera här: