0

BARCELONA del 1

Sov dåligt under de få timmarna jag fick - inte konstigt alls! Dessutom satt ett gäng killar och lana i matrummet.
Tjejerna bakade kladdkaka under natten, och jag mötte dem när de var på väg i säng och jag gick upp!!
Klockan 02.45 ringde det och jag tog mej till duschen och åt en liten frukost.Tekla var inte så sugen på att gå ut just då....  Klockan fyra körde jag och hämta Tina
ljust i huset
vaken, pigg och redo för vår resa!
över bron (Tinas första gång!)
Vars en kopp kaffe från...  
och lite macka till frukost
på planet!
inte fullt precis men inget att klaga på utan allt fundgerade som det ska!!
nu åker vi!
Barcelona från luften
Barcelona från marken...
Taxi till vårt hotell (han tog bara cash - om någon är på väg dit) och det stod olika på hotellets entré och tak och adress... inte så lätt att hitta då!
Vi lämnade våra väskor och begav oss ut i vimlet och till
Las Ramblas
Ingen öl men läsk/isvatten och macka (igen!)
bara pepsi -ingen coca-cola
Efterr lite mat så började vi GÅ på upptäcksfärd i staden och ner till stranden.
Till slut kom vi ner till stranden och till vår efterlängtade....
CERVEZA
Följande två bilder är till FannyJ -hon vill nämligen ha en sådan här bikini- och då är det inte för att hon
inte har någon sen innan...   :)
 
men visst är den snygg
tur man kan zooma....  tjejen kanske hade undrat annars....
nästa gång ska vi bo här på seglet...utan att putsa fönster...
Underbar utsikt inne i staden
En bild till Rasmus!
En pepsi och muffins... 14.30 , märkliga matvanor vi la till med där!

Kommentera här: