1

inga svampar

Körde själv till jobber och började vid sju. Fick undan en hel del på
mitt skrivbord under förmiddagen. Hoppade över lunch för jag
skulle ändå hem snart....   eller ja, 14.30 hann klockan bli innan jag kom iväg.
Då såg produktionshallen ut så här
och redo att ta in nya saker och hyllor under semestern.
Vid 15 var jag i Klippan för att lämna in två par galsögon till fixning. Ena paret - som jag har vid datorn
behövdes krympa lite för att inte kasa ner på näsan hela tiden.
detta paret lyckades jag trampa på i stressad stund - blev tvungna att byta bågar....
Hemma satte jag Teka i bilen och körde till åsen - Äntligen!
massor av digitalis/fingerborgsblomma växte där överallt i olika färger
Tekla njöt lika mycket som jag
en härlig dag att vara i skogen
underbara näckrosor
Efter vår runda och när vi var hemma igen så tog vi med Lucas och Fred och fortsatte vår eftermiddag
i skogen nu för att plocka svamp....     gick skitdåligt!!
dessutom hade där blivit kalhygge vilket gör det lite jobbigare att hitta - fast inga större problem
Christer hade kommit hem och med hundmat från Ängelholm, bestämde mej för att inte simma utan fixa
lite i trädgården i stället - jo, eller hur!  i regnet ellor.....
Grillade kött och åt kvällsmat på uteplatsen tillsammasn med de två yngre killarna.
Dana var med Fanny och en annan tjej, Rasmus är hos Karro i Hbg.
 
Linda och Lena simmade och var duktiga, efteråt kom de in på kaffe och the men utan kontonummer....
Pratade och skrattade åt och om lördagskvällen.
Sedan var det precis lagon tid för...  SYTYCD   Åh yeh!  Lika många tårar som vanligt och mycket glädje!
Love it!    Ha en bra natt, för det ska jag  sista tidiga morgonen i morgon sedan har vi SEMESTER!

Kommentarer:

1 linda:

skriven

Hallå snygging!
Glömde visst kontonr, men vi hade iaf roligt!!:)
Ha en supermysig sem!!
Kramar i massor<3

Kommentera här: