0

jobb på semestern....

Måndag morgon upp i vanlig jobbe-tid och körde tilsammans med Christer till Klippan för att hämta upp
David och sedan körde vi tre till Eket för att tillsammans med Robban fylla 4700 flaskor med saltvatten.
 boston-flaskor
rätt så snygga tycker jag
 fyllda och färdiga att packas av mej
Vi slutade vid 14.30-15 och körde hem men inom Klippan igen.
Vi tog med Tekla för att rasta av oss...
Vilka IDIOTER gör så här??
 Varför kan man inte köra de extra metrarna för att lämna detta på tippen -det kostar inte en massa precis
och det blir så mycket trevligare för djur, natur och människor! Jag önskar jag såg någon slänga sånt live-
fy för hundan vad de hade fått höra med båda öronen!!!
 Efter några rundor upp och ner...
Körde till Klippan och duktiga Rebecka fick ta hand om min katasrtof-naglar och satte på ...
...ny färg och lite glitter
Christer och tjejerna hade gjort kyckling och potatisröra i pannan till kvällsmat - gott!!!
Började packa och var klar och i säng.... 00.09..... alldeles för sent med tanke på vilken tid jag skulle gå upp.....

Kommentera här: