0

PoolPARTY med betoning på PARTY!

Får försöka komma ikapp och skriva om fester, midsommar och
annat som hänt..... men inte idag!
Lördagsmorgon körde Rasmus, Christer, Lucas och jag till Eket och var i produktionen hela förmiddagen.
Fick gjort vad vi skulle i en rasande fart - och nästan hela tiden hade vi roligt oxå!
Körde därifrån vid middagstid, direkt hem och åt middag. Klippte gräset och ville ta tag i trädgården.....
men då var klockan tre och vi skulle vara klara att cykla 15.30! Snabbt in i duschen och leta upp kläder
lite smink på och håret....  självtorka i vinden! Cyklade med Lena och Conny till Åstorp så svetten rann längs ryggen och droppade från armbågarna!!
Hemma hos Ammi och Martin
Linda (Skitläcker i sina kläder - glömde jag säga till dej Linda!) var lekledare och mutbar domare!
Pernilla 1:1:a. Alltså första personen i lag 1 jag var 1:3 och i samma lag!
Luftgevär och ni som vet hur fantastisk syn jag har ska bara veta att jag satte TVÅ TIOR av tre skott (första skottet var inte ens på tavlan!  Litta nöjd!
Värden Martin och hans svåger Mats, Camilla och Martin
 Lenas bästa gren.... sköt över häcken in till grannen ! Men snyggt var det!!
Vattenspruta
 Underbart god mat och MASSOR av snapsar - kan ju säga att det blev för många precis....
kanske bara precis så många som vi "behövde".....
 
 det var inte många som bet dem iheller - även och någon provade ....
 Undrar vad de där två står och blandar ihop vid groggbordet....
 Jodå - TEQUILA! För DET behövde vi efter alla snapsarna...
 
Fast vi blev ju snyggare bättre och roligare alla
De här lärde mej en klappramsa och om ni inte sett det på fejjan...otur!
Jag var så frukansvärt dålig på den jag skrattade så jag grät när "hittade" filmen på det
i min mobil - men om en vecka då kan jag den!
 
(ursäkta språket) - Skit i kuken och ta en sup!!!! Ja, då e d e bara och dricka ju!!
Eller hur Linda!
 Snyggaste underbara Linda!
 snyggaste underbara Mia!
 
 
och jag övade och övade ändå sög jag på den!  ha ha
 
Vi är alla tacksamma tror jag att  jag slutade fota vid det här tillfället.
För herre gud vad galet kul det blev resten av natten.
Vi var nere på "torparedagarna" Linda, Mia och jag (- nu har
jag bestämt mej för att det var hamburgare jag åt där nere
och Mia köpte den till mej och något till sej själv och till Linda.....
men jag är inte helt hundra... Mia och Linda har inget minne
alls av det så just där är de inte till mycket hjälp!!  :) 
 
På natten---- BAD- OCH BASTU ORGIE!!!
Fy satan var kul det var och när taxin kom och hämtade mej,
Christer(som precis vaknat då och missat en massa kul)
Lena som var påklädd och ordentlig just då, klockan 05(!)
hade vissat somnat och vissa vaknat
igen andra var fortfarande i full gång !
 
En sjukt rolig och makalöst galen fest - bästa på länge!!!
 
Tack ni fina Ammi och Martin!!  puss på er! 

Kommentera här: