0

SKOLAVSLUTNING

Körde med Rasmus till jobbet 06.30 som vanloigt och
jobbade till 07.45 då  jag körde hem till Kvidinge igen
och till kyrkan för att vara med på Lucas och vår sista
skolavslutning i Kvidingeskola.

Hilda, Totte och Christer

alla härliga ungar på Kvidinge skolan (Lucas i mitten)

i ny skjorta

Sexorna sjöng haDelulja i kyrkan..

allvarlig och koncentrerad
Det var även rektor Inger Möllers sista avslutning på skolan.
Hon tillsammans med två elever höll tal så att det var inte många
torra ögon i kyrkan...

Tycker att hon har varit en bra rektor, väldigt engagerad i barnen och brytt sej!
Så bra att jag köpte en pläd på Chili på Väla till henne för att visa min
uppskattning hon harjutrots allt varit rektor  där under tiden alla mina barn gått där.

sista gången i skolbänken i Kvidinge skola

Eleverna fick tårta som Anna-Karin Q hade bakat till dem - uppskattades!

fröknarna fick blommor och present

Jag smög därifrån och lämnade Lucas med farmor och de andra i klass-
rummet. Framoa och Lucas körde nercabbat genom byn sedan för att fira.
Jag körde tillbaka till jobbet och jobbade fram till 12.30 och tog med Rasmus hem.
Christer jobbade vidare till 16.

/L8

Kommentera här: