0

GRATTIS SYSTER TINA!!!


Nästan som en vanlig dag på jobbet fast sämre för det kändes
som sirap i hela hjärnan... Vet inte varför egentligen mer än kanske
lite för lite sömn. Rasmmus följde med och sommarjobba på fabriken i dag
tillsammans med flera andra ungdomar.
Åt kycklinggryta på woodlands på lunchen, och när klockan nästan var 17
kom vi ifrån Eket. Direkt till oj fast en liten omväg och lämnade Christer
hos fotvårdaren... vilket kom väldigt plötsligt för oss andra!
Rasmus och jag handlade mat och tandkräm! Inom Apoteket
för flux-munskölj och  och allergitabletter till Rasmus.
Träffade Linda -Ellen mamma vilket var bra för Lucas visste inte
ens om att det skulle samla in pengar till klassfröken.... 
HMedan vi gjorde allt det här och hämtade upp Christer igen så satt 
stackars lillasyster hemma hos oss och väntade på mej, för hon
skulle kostrådgiva mej. Har ju lämnad in för några dagar allt som jag ätit, druckit
och när jag har gjort det. Summan blev rätt så bra mat men för lite mellanmål.
När vi var klara så körde jag och Dana till Väla för att köpa avslutningskläder
till Dana och Lucas. Två lättlästa böcker till mej (del 1 och 2 denna gången),
att somna till för att kunna koppla bort jobbet under natten.
Vi hittade kläder till båda barnen och en present....

Åt vars en bakad potatis kl. 19.45 och var klara 19.57, då vi lämnade väla
(ja, det var vi ju rätt tvugna till..!) körde hem och all musten gick ur mej.
Tekla är kissad och jag tänker byta om för natten och kanske läsa lite.

Tack och gonatt!! /L8

Kommentera här: