0

NYKÖPING

Helgen som gick var vi uppe i Nyköping hos bästaste svägerskan och
hennes familj. Min kameran försvann under torsdagskvällen och blev
inte hittad förrän måndagskvällen ... i svarta hålet = min handväska!
Så det blev inte många foton tagna tyvärr. Men vi hade enhärlig helg.
Vädret kunde varit bättre -  rätt så kallt, en del regn och alldeles för lite sol!

men just när vi kom på fredagskvällen var det varmt och sol
Fick god grillad mat som Lars stått och fixat med och litta rött till det!
Satte oss på baksidan ...

 av huset med kvällssol och....

pool!
Dels för att ha koll på ungarna ivattnet och  dels för att njuta av solen!
Spelade spel på kvällen och umgicks.

På lördagen vaknade vi rätt så tidigt och innan de andra vaknat gick Tekla,
Christer och jag en runda i skogen. Skönt för oss alla tre!
Tillbaka igen hade då svågern bakat plättar och stekt ägg och bacon!
När vi var klara med det gick vi uti trädgården. Jag satte igång och kantklippa
gräset och själva gräsmattan. Killarna byggde på poolhuset och fick klätt
invändigt och satt i skjutfönsterna.

nu ska de bara komma på vad det ska användas till....

nyklippt gräsmatta - bra träning, den där kullen!!!!

Somnade rätt så tidigt väldigt trötta alla fyra vuxna!

vacker utsikt  med solnedgång och havet!

Jag tog själv morgonrundan med Tekla på söndagen ochäven denna dagen
blev det en stadig frukost! Packade ihop ochgjorde klart innan vi satte oss
i bilen för att köra hem igen!

Lunchade i Ödeshög på Dinners - mycket bra ställe!!


Tack TINA och LARS och alla ungarna !!!  puss puss-ses snart igen!!L8

Kommentera här: