0

fotboll i Jonstorp

Vill förts berätta att jag försökt lägga ut detta inlägget flera gånger men
något har strulat till det, så jag har inte lyckats få bilderna -
och de vill vi ju ha med där! Eller hur!?

När vi kommit hem från stugan ätit kvällsmat så körde jag till
IP med Dana. "Bytade bil" och åkte istället med Johan till Jonstorp,
tillsammans med tjejerna.

Underbara Jonna med en av sina egna skor och en av pappas skor...
De har inte samma storlek!!   :)

rätt storlek men inte samma färg - provade Ellens gamla sko...

men en tränare som gör allt för sina spelare,tom putsar deras fotbollsskor!

Peppning och uppladdning precis innan matchstart

Jag tyckte alla tjejerna var fantastiskt duktiga på plan och i mål,
riktigt kul att se dem och de kändes mycket bättre än motståndarlaget.
De vann med 0-3 ,  trots flera sneskott vid mål ....
Och TROTS det skrev NST dagen efter att Jonstorp hade det mesta av spelet...

fast vi var kanske inte på samma match...

fast jag kan ju inget om fotboll, jag bara står och hejar!

Det är verkligen kul att se tjejerna spela speciellt med tanke på att jag
sett dem på plan sen de flesta var knattar!

Kommentera här: