0

sportvecka....

sammandrag....

En hel del hårstylingsprodukter på jobbet....
Veckan som gått har varit mycket träning på fritiden.

ena dagen är det snö...
Måndagen hade jag först mitt vanliga combatpass i Klippan sedan direkt
till Åstorp och hade combat för Innebandy-damlaget.
Många steg blev det den dagen... över 30000
Tisdagen hoppade jag över simningen för att jag skulle hålla combaten
för Anden på kvällen.
Vilket jag gjorde och med fyra nya låtar på det nya passet!
Onsdagen hade jag yoga på kvällen i 1,5 h -så skönt att sträcka ut ordentligt!

så står personalen på badhuset och tränar innan passen....
Torsdag var det combat igen - egen träning och Martina höll ett svettigt pass!

Tanken var att jag skulle springa på fredagskvällen men det blev först en
runda med Tekla och sedan till att titta på sport istället.
Christer, Dana, Rosanna och jag körde till Åstorp och Sporthallen

Herrlaget vann serien och går upp i div. 1 till nästa säsong!!!
Stort grattis killar - väl värda!
Det blev inte mycket gjort när vi kom hem igen....
Men Rasmus hade Max och Erik på besök men det slutade med att Dana
och Rosanna spelade kort med dem för Rasmus gick och la sej....
Lördagen började vi alla i familjen med att städa huset.
kl.11.30 Höll jag träning för damlaget i fotboll

en del träningsvärk blir det nog...
Åt middag hemma och sedan körde Christer och jag upp till stugan.
Dana skulle ha tjejfest hemma med bastubad, och vi var inte så sugna på att
vara hemma med dem... 

tjock is på dammen.

en mysig kväll men backgammon , 3-3 slutade det!

Städ av stuga och en skogspromenad hann vi....

solen lyste och det var ljuvligt - som vanligt!
Körde därifrån 09.30 och var hemma 10.30. Dana,Rosanna,Marie och jag
körde till Åstorp och samlingen kl.11.15.
Körde till Hjärnarp och lämnade av de tre där medan jag körde tillbaka till Ängelholm.

för att fixa till Christers bil

biltvätt - inte helt lyckat resultat...

och inte så god latte som det brukar vara....men latte i alla fall!
Var tillbaka lagom till uppvärmning och bra musik i hallen!!

matchen slutade 2-2 men det kändes nästan som en vinst ändå...
Samtidigt som innebandyn slutade så startade deras fotbollsmatch...
Slängde oss in i bilen jag körde, Marie skötte värmen och fläkten i bilen???!!!
och de tre tjejerna (Jonna oxå) trängdes och bytade om i baksätet .
Många roliga läten och uttryck kom det från dem (speciellt i kurvorna!)
Vi var framme ca 14.15 och en stund senare var de tre inne på plan.

Elin (i korta byxor!!!) var grym och tryckte in 3 mål!
De vann med 0-4. Så duktiga tjejer!!

Och sååå glad jag blev när de självmant satte sej och stretcha efter matchen
Nästan så man blir tårögd!!!
Efteråt körde vi inom McD

Frusna och hunriga!

lite lek på de.....

klarade det nästan....
När vi var hemma igen kände jag att det var min tur så på med träningskläder
och tog mej runt Tomarpsrundan innan bastu,dusch och kvällsmat.

Man mår bra när man får röra på sej!!!!

Sköt om Er!  /L8

Kommentera här: