0

dansa !!

Körde hem snabbt på eftermiddagen.Hämtade Tekla och ner till grusgraven
så hon skulle få springa av sej orfdentligt!

underbart vårväder!

och hon sprang....

jag njöt....

Fångade upp Dana och Lucas hemma och sedan körde vi tre in till Väla.
Lite nya kläder till Dana, prester: som i stor ljuslykta att ha utomhus till
farmor Britt-Marie och highlanders till Felix som kommer ner under kvällen.
Hemma igen så städade Christer mest och jag duschade...
Gjorde mej i ordning och kl 18.38 tog jag bussen till Klippan,
tåget därifrån till Helsningborg.
Mötte Åsa på Knutan därifrån gick vi till Helsing.
En lagom nonchalant och förvirrad servitör serverade oss efter några om och men

Bergtunga vitt vin (ja, efter ett tag fick vi in det oxå...).
Fina Åsa

en bartender som gillade att elda på saker!!
Gick ifrån Helsing för att få dansa  inom Sirroco (ganmla Cantina) hade fått
fribiljetter innan på dagen, men de hade jag glömt hemma....
Och jag tror att med bartendrarna så var vi nog tio personer där inne,
trots att klockan ändå var runt midnatt.

Hamnade på Harrys till slut där vi dansade natten lång!
Lyckades dela hela mobilen på dansgolvet när jag skulle kolla klockan,
skrapade ihop den och la ner i handväskan. Hade koll på att ta bussen hem,
kom ner till den i tid och kom på tog en bra stund innan jag förstod att
batteriet var på fel håll och det var därför jag inte fick ihop mobilen.
Ringde Christer, glömde ställa alarmet och somnade....
Vakande i V.Sönnarslöv - PANIK! Kom av bussen däri alla fall och sedan
var det bara till att GÅ! Klockan var väl 03.15 då, kom hem hittade pizza
i kylen och somnade på soffan...
TACK Åsa för en BRA kväll!!
L8

Kommentera här: